Пневматична мембранна (діафрагмова) помпа Air Pro VAP-A15U знайшла своє широке застосування на великих виробництвах будь-якого профілю, де необхідне використання даного агрегату. Мембранна помпа Air Pro VAP-A15U незамінна там, де йде безперебійний потік фарбувального матеріалу під тиском на фарбувальний агрегат, а також перекачування різних речовин з цистерн.
Мембранна помпа 3/8″ пневматична Air Pro VAP-A15U
Особливості: діафрагмова помпа з подачею матеріалу в 36 л/хв має алюмінієвий корпус і UPE мембрану, знайшла своє широке застосування на великих виробництвах будь-якого профілю, де йде безперебійний потік фарбувального матеріалу під тиском на фарбувальний агрегат, а також перекачування різних речовин з цистерн.
Ціна: 16 955 ₴
Наявність:У наявності
Бренд | |
---|---|
Витрата повітря | 200 л/хв |
Максимальна подача матеріалу | 36 л/хв |
Потік повітря за цикл | 0,08 л |
Швидкість | 500 циклів/хв |
Робочий тиск | 1,2-8,3 бар |
Вхід/вихід матеріалу | 3/8" |
Вхід повітря | 1/4" |
Максимальний розмір фракції | 1,5 мм |
Корпус | Алюмінієвий |
Вага | 4,0 кг |
Розміри | 21x17x23 см |
Уважно прочитайте інструкцію перед встановленням та використанням, це необхідно для безпечної експлуатації та технічного обслуговування. Після знайомства збережіть інструкцію. ЗАВАНТАЖИТИ ВСЮ ІНСТРУКЦІЮ
ТЕХНІЧНІ ДАНІ
Метод введення рідини: Атмосферний тиск або додатковий тиск Температурні умови: Залежить від матеріалу діафрагми Макс. Об’єм: 32 л/хв. Діапазон тиску повітря: 1-8 кгс/см² Макс. Розмір фракції: 1,5 м/м Рівень шуму: ≤75 дБ
VAP - A15U Розмір
ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ: Завжди спочатку під’єднуйте вихідний шланг рідини, а потім підключайте насос до джерела тиску повітря.
Під час роботи пристрій створює внутрішній тиск повітря. Тому перед розбиранням завжди від’єднуйте подачу повітря.
ПОДАЧА ПОВІТРЯ
- Не підключайте пристрій до подачі повітря, що перевищує 8,5 кгс/см².
- Використовуйте рекомендований тиск стисненого повітря.
- Повітрозабірник не може бути меншим, ніж повітрозабірний клапан, інакше тиск повітря може бути недостатнім, що вплине на робочий об’єм.
- Для труби подачі повітря краще встановити повітряний фільтр і придушник перенапруги.
ВИХІД ПОВІТРЯ
- Це обладнання можна занурювати, якщо вихлопна труба знаходиться вище рівня рідини.
- Труби, що використовуються для витяжки, не повинні бути меншими за розмір труби 3/8 дюйма (0,95 см). Зменшений розмір труби може обмежити випуск відпрацьованого повітря та спричинити зниження продуктивності насоса.
- Якщо матеріал, що перекачується, є небезпечним або токсичним матеріалом, вихлопні труби слід направити у відповідну зону для безпечної утилізації.
- Коли матеріал, що перекачується, знаходиться на рівні вище насоса, вихлопні труби повинні бути подані на вищий рівень, ніж обладнання введення/виведення.
ВАЖЛИВО
Цей пристрій під час роботи створює внутрішній тиск повітря. Тому перед розбиранням завжди відключайте подачу повітря.
ПРОБЛЕМА:
Насос може працювати без всмоктування або мати неправильне всмоктування.
МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ:
- Блокування або витік, викликаний розривом трубопроводу перед впускним отвором насоса.
- Передня сторона всмоктувальної труби не має сітки фільтра та втягує більш тверду речовину, яка забивається між клапаном і сідлом клапана.
- Розрив мембрани.
- Труба блокується після випуску з насоса.
- Неправильна робота клапана послідовності.
- Поломка зворотного клапана або сідла клапана.
- Лінія всмоктування насоса занадто довга або занадто висока, оскільки рівень рідини перевищує діапазон всмоктування насоса.
- Вихідна труба надто далека, задовга або зависока. Надмірне перевищення тиску насоса.
- Тиск або потік повітря недостатній, що не може створити нормальне всмоктування.
- Рідина на виході переривчасто серйозна через розрив діафрагми або зворотний клапан, забитий твердими речовинами.
- Глушник бризкає розчином через розрив діафрагми або ослаблення пластини кріплення діафрагми.
- Насос не працює або має несправність. Всмоктування спричинене надто довгим періодом простою або твердінням розчину всередині.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІСЛЯ ВИКОРИСТАННЯ
УВАГА: перед розбиранням і обслуговуванням насоса переконайтеся, що всередині корпусу машини немає тиску. Ця процедура важлива для забезпечення повного зливу в морозну погоду.
- Щоб запобігти затвердінню матеріалів під час періодів простою, ці матеріали слід змивати з насоса. Завжди тримайте в чистоті внутрішню частину насоса та трубний фільтр. Не залишайте рідке паливо в трубі надовго, щоб уникнути затору.
- Щоб змінити рідке паливо, підніміть впускну паливну трубу, відкрийте перемикач циркуляції палива та зачекайте, поки рідке паливо всередині корпусу машини повністю вийде. Помістіть головку труби в резервуар для очищувального розчинника (розчинник об’ємом близько 5 літрів), щоб ввібрати розчинник. Після того, як внутрішня частина повністю очищена, помістіть головку вхідної паливної труби в підготовлений бак для рідкого палива, щоб поглинути рідке паливо. Закрийте перемикач циркуляції палива, щоб продовжити роботу.
- Щоб використовувати регулятор палива на виході, тиск газу на вході має бути вищим за тиск палива на виході. Регулятор слід відрегулювати відповідно до концентрації палива та кількості виходу.
ВСТАНОВЛЕННЯ
- Встановіть і використовуйте його якомога більше.
- Зменшити експлуатаційну здатність трубопровідних аксесуарів.
- Дотримуйтеся встановленого отвору всмоктувальної труби.
- Якщо встановлюється жорсткий трубопровід, його слід з’єднати з коротким гнучким шлангом.
- Під час встановлення зверніть увагу на упаковку, щоб побачити, чи є витік чи ні.
- Встановлюючи трубу, переконайтеся, що всмоктувальна труба та повітряна труба мають чітко з’єднуватись.
- В вхідну трубу повинні встановити фільтр, щоб запобігти потраплянню великої твердої речовини, що призведе до поломки.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ
- Робоча висота для заправки i нижче 20 футів (6,09 метра). Якщо подається рідина з високою в’язкістю, відстань між входом всмоктування та поверхнею рідини має бути зменшена.
- Вихідним потоком можна керувати за допомогою повітряного перемикача.
- Запуском або зупинкою насоса можна керувати контролером нагнітання.
Заземлення
Щоб зменшити ризик статичного іскроутворення, заземліть насос та все інше обладнання, що використовується або знаходиться в зоні насосної роботи. Щоб отримати докладні інструкції щодо заземлення для вашої місцевості та типу обладнання, ознайомтеся з місцевими електричними правилами. Заземліть все це обладнання:
• Насос: під’єднайте провід заземлення та затисніть його, як показано на МАЛ. 1. Послабте гвинт заземлення (W). Вставте один кінець дроту заземлення (Y) із затиском мінімум 12 га (1,5 мм2) за гвинт заземлення та надійно затягніть гвинт. Під’єднайте кінець дроту заземлення до справжнього заземлення. Провід заземлення та затискач.
- Шланги для повітря та рідини: використовуйте лише заземлені шланги з максимальною сумарною довжиною 500 футів (150 м), щоб забезпечити безперервність заземлення.
- Повітряний компресор: дотримуйтеся рекомендацій виробника.
- Усі відра з розчинником, які використовуються під час промивання: дотримуйтеся місцевих норм. Використовуйте лише металеві відра, які є електропровідними. Не ставте відро на непровідну поверхню, таку як папір або картон, яка порушує безперервність заземлення.
- Контейнер для подачі рідини: дотримуйтесь місцевих норм.
УВАГА
Температурний діапазон
UPE +5°C - +60°C
PTFE. Тефлон 4.4°C - + 120°C
- Подбайте про діапазон температури тіла, яке змочується, перш ніж приймати рішення про насоси.
- Діапазон температур буде змінено через характеристики використовуваної рідини. Зверніть увагу на зміни рН рідини та діапазон температур.
- Захистіть очі, щоб запобігти травмам через аварійну рідину, яка вибухнула, коли лопнула мембрана.
- Запобігайте утворенню статики, оскільки рідина може спалахнути.
- Потужність повітряного тиску має бути нижчою за 125 psig (8,3 бар, 8,3 кгс/см2)
- Перед розбиранням і обслуговуванням насоса переконайтеся, що всередині корпусу машини немає тиску або рідини.
- Перед установкою або зміною тефлонової діафрагми важливо переконатися, що поршень для повітряного клапана встановлено стабільно.
- Коли ви використовуєте хімічну рідину, спочатку переконайтеся, що рідина не пошкодить корпус насоса.
- Краще періодично додавати мастило, спеціальне для пневматичних інструментів, у повітрозабірний отвір.
ПРОБЛЕМА УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ:
МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ:
- Підключено трубопровід після виходу з насоса.
- Осадження та твердіння розчину.
- Розрив діафрагми.
- Несправність приводу.
- Зіпсований перемикач пілотного клапана.
- Послідовний клапан не рухається через неправильне змащування.
- Послідовний клапан не рухається через замерзання, викликане надмірно низькою температурою.
- Занадто низький тиск повітря або недостатня кількість повітря.
- Він не може рухатися через тверде тверде тіло, притиснуте верхньою частиною до мембрани.
- Повітряний утримувач пілотного клапана заблокований або ущільнювальне кільце несправне.
- Глушник не випускає повітря через обмеження.
- Повітря забруднене. Якщо не очистити його після трубопроводу, послідовний клапан буде забруднений і не зможе рухатися.
РОЗБІРАННЯ НАСОСА
- Зворотні клапани:
Для найкращого заповнення та найбільш ефективної роботи насоса важливо підтримувати зворотні клапани та сідла клапанів у хорошому стані для належного ущільнення. Перевірка клапанів зазвичай спричинена зниженням продуктивності або циліндром без прокачування для перевірки та заміни клапанів, видаліть вісім шестигранних гайок перед кріпленням пристрою, а потім замініть запорні клапани та сідла клапанів. - Гумова діафрагма:
Перевіряйте та замінюйте гумову мембрану, доки повітря виходить із рідини або через випускний отвір для повітря. Перевірте, чи правильно гвинти колектора закріплюють камеру або вузол колектора. Під час розбирання зніміть гумову мембрану, повернувши гайковим ключем головку гвинта з шестигранною головкою, закріплену на валу трансмісії, а потім утримуйте вал трансмісії в затискному пристрої з іншого боку, але переконайтеся, що поверхня валу трансмісії захищена, щоб не подряпати та не пошкодити її в будь-якому випадку. - Кільце і корпус кільця:
Щоб перевірити кільце і корпус кільця, чи вони потерті чи ні, видаліть 4 шестикутники та скористайтеся плоскогубцями, щоб перевірити або замінити на новий. - Повітряний клапан:
Функція цього клапана полягає в керуванні роботою повітряного клапана. І його можна розібрати після видалення корпусу повітряних клапанів з насоса.
AIRBEST INDUSTRY CORP.
ДЕКЛАРАЦІЯ ВІДПОВІДНОСТІ ЄС
Ми заявляємо, що цей продукт відповідає вимогам Директиви Ради від червня 1989 р.
Що стосується техніки:
89/392/ЄЕС, 91/368/ЄЕС, 93/44/ЄЕС, 2006/42/ЄС
Застосований національний стандарт:
- ISO 8862-1 для рівня вібрації
- Pneurop 8N-1 для рівня шуму
ОПИС ПРОДУКТУ: ПНЕВМАТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ
Номер моделі: VGL SA3019
Підпис емітента
Вінсент Ву з QA DEPT
Місце і дата видачі
AIRBEST INDUSTRY CORP.
6F-2, NO.158 Kancheng Rd., Panchiao District, New Taipei City, Тайвань 1 січня 2021 р.
Прочитайте та зрозумійте ці інструкції перед використанням інструменту.
Прочитайте та дотримуйтесь усіх попереджень.
Вимоги до подачі повітря
- Подайте в інструмент чисте сухе повітря під тиском 6,2 бар (90 psi). Більш високий тиск різко скорочує термін служби інструменту.
- Під’єднайте інструмент до повітропроводу за допомогою труби, шланга та з’єднувачів з повітряним фільтром, регулятором, мастильним пристроєм.
Змащення
Використовуйте лубрикатор повітряної лінії з маслом SAE №10, налаштованим на дві краплі на хвилину. Якщо мастильний пристрій для повітряної лінії використовувати не можна, додавайте повітряне моторне масло у вхідний отвір один раз на день.
Технічне обслуговування
Розбирайте та перевіряйте пневматичний двигун і вузол регулятора кожні три місяці, якщо інструмент використовується щодня. Замініть пошкоджені або черв’ячні деталі.
Особливі інструкції
Уважно прочитайте цю інформацію перед використанням машини. Неправильна експлуатація/використання може призвести до травм та/або пошкодження.